تقویت بدن, خرید انلاین میوه مشهد, خواص میوه و صیفی جات, سلامت

فلفل روکوتو، فلفلی دانه سیاه!

در برخی از انواع آشپزی ، به دلیل ترکیب طعم های اسیدی ، سیتریک و ادویه ، سعی در برجسته سازی می شود. یکی از استانداردهای بسیاری از کشورهای آمریکای جنوبی بر اساس غذاهای تند است. در اینجا وارد شیلی شوید روکوتو. همچنین با نام chile de cera یا chile el manzano شناخته می شود. نام علمی آن است Capsicum pubescens و طعم بسیار ارزشمندی دارد ، حتی به صورت تازه در سالادها مصرف می شود.

اولین چیزی که باید در مورد این میوه بدانیم میزان ادویه است. خیلی تند نیست ، زیرا اگر آن را با فلفل هبانرو مقایسه کنیم از ادویه کمتری برخوردار است. طعم و بافت آن ، به صورت تازه خورده شده ، بسیار مشخص بوده و آن را از بقیه متفاوت می کند. برای کسانی که عادت به ادویه ندارند می تواند سطح قدرتمندی داشته باشد. بنابراین توصیه می شود که در حد متوسط ​​غذا بخورید. وقتی صحبت از طعم و عطر مستقیم این میوه می شود کاملاً خوشایند است.

این ماده به طور گسترده ای در کشورهایی مانند پرو یا بولیوی مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل داشتن یک غذای سبک که در سطح بین المللی بسیار ارزشمند است ، برجسته هستند. از آن در سس ها ، به عنوان چاشنی یا خرد شده در گوشت و ماهی استفاده می شود تا کمی لقمه تند ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.