تقویت بدن

با این میوه ها چربی بسوزون!

1. آناناس برای لاغری:

آناناس یکی از رایج ترین و محبوب ترین میوه های گرمسیری است. شامل تیامین، منیزیم، ویتامین B6، ویتامین C، ریبوفلاوین، نیاسین، مس، آهن و فولات است.آناناس علاوه بر کاهش وزن برای مشکلاتی از جمله آسم، دیابت و بیماری های قلبی مفید است همچنین نشان داده شده که میوه باعث بهبود اخلاق، بهبود مو و پوست، افزایش سطح انرژی، تنظیم فشار خون و کاهش خطر ابتلا به سرطان های خاص می شود ، آناناس نیز می تواند باروری، و هضم غذا را بهبود بخشد.

2.لاغری با موز:

موز منبع خوبی از پتاسیم، ویتامین B6، منگنز، منیزیم، ویتامین C، فولات و پروتئین است ، با تمام این ویتامین ها و مواد مغذی، موز برای سلامتی عمومی و بیماری های خاص از جمله سرگیجه، درد عضلانی و سر درد مفید است.
موز چربی سوز است ، در حالی که کالری کمی دارد،اما فیبر غذایی تولید می کند.

3. هندوانه یک میوه لاغری:

هنگامی که هندوانه به ذهن می آید، برخی فکر می کنند که حاوی قند طبیعی زیادی است که می تواند برای کاهش وزن سریع مضر باشد، اما حقیقت ندارد. هندوانه، آب بسیار زیادی دارد همچنین حاوی دوز سالم اسید آمینه، آنتی اکسیدان، لیکوپن، پتاسیم، ویتامین A، ویتامین B6 و ویتامین C است. هندوانه دارای مقدار زیادی مواد مغذی است علاوه بر از دست دادن وزن، خوردن هندوانه می تواند هیدراته شما را حفظ کند، و سلامت قلب را بهبود ببخشد.

4 سوزاندن چربی با گریپ فروت:

گریپ فروت به غیر از سوزاندن چربی، سطوح مطلوب ویتامین C، لیکوپن، پتاسیم، فیبر و کولین را ارائه می دهد.

5.چربی سوزی با مصرف انار:

انار یکی از بهترین چربی سوزها است که از مزایای سلامتی برخوردار است. آنتی اکسیدان ها، فیبر، پروتئین، فولات، پتاسیم، فلاونوئیدها، ویتامین C، ویتامین B6، ویتامین K، پلی فنل ها و فسفر را ارائه می دهد. انار برای مبارزه با فشار خون بالا، هیپرگلیسمی، التهاب، کلسترول بالا، سرطان های خاص و استرس اکسیداتیو مناسب است.

6.آووکادو برای لاغری:

آووکادو چربی سوز است. همچنین دارای چربی سالم است که برای عملکرد قلب مفید می باشد. همچنین دارای انواع ویتامین B, C, K, E ،فیبر، پتاسیم، آهن، مگن یم، زینک و موارد دیگر است.

7. زغال اخته برای چربی سوزی:

زغال اخته ،کوچک اما قدرتمند است .همچنین خواص چربی سوزی دارد و هضم را تحریک میکند و شامل آنتی اکسیدان ها، ویتامین C،

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.